Seminarium – Googles nya AI-baserade plattform för kundcenter och Customer Experience
Träffa Online Partner och våra inbjudna internationella experter från Google och Ujet, och ta del av de senaste inom AI-baserade lösningar för effektivisering och förbättring av kundhantering i ditt kontaktcenter.
Registrera dig för att se det inspelade seminariet från den 19 maj 2023!
Google CCAIP är en AI-baserad plattform för kontaktcenter och kundtjänst som anpassar kommunikationen till kundernas behov och beteende. Automatiserade processer frigör resurser så att dina agenter kan koncentrera sig på att lösa komplexa kundärenden och skapa nya affärsmöjligheter.
Välkommen till en förmiddag på Online Partner där vi förklarar och visar allt du behöver veta om Googles AI baserade tjänst Google ContactCenter AI-Plattform (CCAIP). Experter från Online Partner, Google och Ujet guidar dig genom lösningens fördelar, funktioner och teknik. Vi berättar dessutom om det senaste inom Customer Experience (UX) och visar konkreta exempel på genomförda tillämpningar.
Online Partner är den första och enda partnern i Sverige som är certifierad leverantör av Google CCAIP.
Om ditt företag har en kundtjänst vill du inte missa det här tillfället att lära dig mer om framtidens AI-baserade kontaktcenter!
Seminariet hålls på engelska.
Vill du se seminariet?
Fyll i formuläret så skickar vi en länk till det inspelade seminariet.