Seminarie – Googles nya AI-baserade plattform för kundcenter och Customer Experience
19 april 09.00 – 13.00
Hos Online Partner på Mejerivägen 3 i Liljeholmen
Träffa Online Partner och våra inbjudna internationella experter från Google och Ujet, och ta del av de senaste inom AI-baserade lösningar för effektivisering och förbättring av kundhantering i ditt kontaktcenter.
Välkommen till seminarie och visning av Googles nya AI-drivna kontaktcenter CCAIP
Google CCAIP är en AI-baserad plattform för kontaktcenter och kundtjänst som anpassar kommunikationen till kundernas behov och beteende. Automatiserade processer frigör resurser så att dina agenter kan koncentrera sig på att lösa komplexa kundärenden och skapa nya affärsmöjligheter.
Välkommen till en förmiddag på Online Partner där vi förklarar och visar allt du behöver veta om Googles AI baserade tjänst Google ContactCenter AI-Plattform (CCAIP). Experter från Online Partner, Google och Ujet guidar dig genom lösningens fördelar, funktioner och teknik. Vi berättar dessutom om det senaste inom Customer Experience (UX) och visar konkreta exempel på genomförda tillämpningar.
Online Partner är den första och enda partnern i Sverige som är certifierad leverantör av Google CCAIP.
Om ditt företag har en kundtjänst vill du inte missa det här tillfället att lära dig mer om framtidens AI-baserade kontaktcenter!
Seminariet hålls på engelska.
Agenda 19 april 09.00 – 13.00
09.00 Kaffe & smörgås
09.15 Välkommen
09.20 Om Online Partner, Google och Ujet
09.40 Om CCAIP – fördelar och funktioner
10.30 Bensträckare
10.40 Nytt och aktuellt om Customer Experience – UX
11.00 CCAIP demonstration
11.40 Kundcase
11.50 Frågor och diskussion
12.30 Lunch