Zendesk – Professionell kundtjänst för små och stora företag

Vi är återförsäljare av Zendesks internetbaserade kundtjänst- och ärendehanteringsprogram. Zendesk gör det enkelt för ditt företag att hjälpa era kunder med deras problem och frågeställningar via epost, web, sociala media, mobiltelefon eller chat. Samtidigt är Zendesk det perfekta verktyget för de kunder som själva vill söka svar på sina frågor. Vi hjälper dig att komma igång och utbildar de personer som ska ta hand om era kundtjänstärenden. Vi kan även integrera Zendesk med ert befintliga affärssystem.


Fördelar med Zendesk:

  • Hanterar supportärenden genom alla tänkbara kanaler; epost, web, sociala media, mobiltelefon, video, chat
  • Låg kostnad och hög kostnadskontroll
  • Enkel administration
  • Kom igång snabbt
  • Plattformsoberoende
  • Integration med andra program
  • Självbetjäningsfunktion

Vill du veta mer om Zendesk? Kontakta oss på izabella@onlinepartner.se

3 sätt att förbättra er kundtjänst genom att använda feedback

Feedback – bekräftar det ni gör bra och identifierar det ni behöver utveckla

Att använda sig av feedback är en gyllene nyckel för att uppnå en så effektiv och välfungerande kundtjänst som möjligt. Både för att sätta en bra strategi och motivera medarbetarna – men även för att kunna få en överblick av kundtjänstprocesserna.

Vad vill egentligen era kunder ha från er och hur kan ni ge dem den bästa servicen?

I den här artikeln berättar vi hur feedback boostar er kundtjänst och skapar förutsättningar för er verksamhet att leverera en personlig service till era kunder, stärka era medarbetare och förbättra er kundtjänstprocess.

Få tillgång till artikeln "3 sätt att använda feedback" här: