Välkommen till Online Partners supportavdelning!

Vi hjälper dig med allt som har att göra med Googles molnbaserade tjänster. Hos oss får du personlig kontakt med våra medarbetare som har specialistkunskap om hur du på bästa sätt använder Googles verktyg. Vi är målinriktade och har ett starkt engagemang att lösa dina problem. Vi ger oss inte förrän du är nöjd.

Så här får du kontakt med oss

Vår support är tillgänglig under kontorstid, 9-17. Du når oss enkelt via e-post, chat eller telefon

E-post: support@onlinepartner.se

Telefon: 08-42 00 04 00 (lunchstängt 12.00 – 13.00)

Vi använder Zendesk ärendehanteringssystem för att säkerställa högsta kvalitet på vår support.

Kostar det något?

Online Partners support är tillgänglig för alla våra kunder, med eller utan supportavtal. Kunder som inte har supportavtal debiteras ett löpande timpris. (1550:-/tim)

Beställ supportavtal

Trygghet med supportavtal

Väljer du något av våra supportavtal kan du vara säker på att du får högsta prioritet. Vi erbjuder supportavtal som är anpassade för både företag och skolor.

Supportavtal Företag

Supportavtal till företag finns i två versioner och är riktade till slutanvändare eller systemadministratörer.

Läs mer om Supportavtal för Företag här

Supportavtal Skola

Supportavtal till skolor finns i flera versioner anpassade till de behov som finns i skolor och riktar sig till IT-ledare, skolledare, IKT-utbildare och systemansvariga.

Läs mer om Supportavtal för Skola här

 FAQ

I vårt hjälpcenter finns artiklar där du själv kan söka svar på många av de vanligaste frågorna.