Supportavtal för skola  

Supportavtal för alla behov

Vi är experter på Google Workspace for Education och vår support hjälper dagligen våra kunder med att få ut det bästa av verktygen. Via vår support och dess kanaler erbjuds alltid en personlig kontakt samt unika kunskaper och erfarenheter om hur ni på bästa sätt använder Google Workspace for Education. Vårt mål är att hjälpa er att maximera användningen av funktionerna i er Googledomän och vi ger oss in förrän ni är nöjda.

Support – Chrome Education Upgrade-licenser

Support ingår kostnadsfritt för Chrome Education upgrade licenser som köps direkt från Online Partner AB. Licenserna används för att konfigurera inställningar och tillämpa policyer på en specifik Chrome-enhet. Det ger dig åtkomst till enhetsinställningar som låter dig kontrollera användarnas åtkomst, anpassa funktioner, konfigurera nätverksåtkomst och mer.

Vi hjälper till med felsökning och ger information om hur du själv löser problemet. Vi tillhandahåller support och förklarar hur licenser kan och bör användas för att optimera användningen av Chrome-enheter på din domän.

Supportärendet registreras i vårt kundhanteringssystem, Zendesk, och vi använder telefon, chat, e-post och i vissa fall Meet i kontakt med behörig personal för support. Inom våra öppettider bekräftar vi att supportärendet har mottagits av oss och inom 8 arbetstimmar påbörjar vi felsökningen.

  • Support för att skapa policys som bara gäller hanterade Chromebooks samt support för att ändra dem.
  • Hantera nya och gamla licenser, granska, beställa nya. Återanvändning av licenser för Chromebook efter reparation etc.
Support