Supportavtal för skola  

Supportavtal för alla behov

Vi är experter på Google Workspace for Education och vår support hjälper dagligen våra kunder med att få ut det bästa av verktygen. Via vår support och dess kanaler erbjuds alltid en personlig kontakt samt unika kunskaper och erfarenheter om hur ni på bästa sätt använder Google Workspace for Education. Vårt mål är att hjälpa er att maximera användningen av funktionerna i er Googledomän och vi ger oss in förrän ni är nöjda.

Support – Google Workspace for Education

Denna tjänst riktar sig till ett begränsat antal personer på kommuner och skolor. Det handlar främst om IT-ledare, skolledare, IKT-utbildare och personer som har administrativa rättigheter till Googledomänen och Chromebooks. Vårt stöd inkluderar bland annat inställningar av användarkonton i OU, grupper eller Chromebooks och andra Chrome-enheter, mobila enheter. Vi erbjuder full support och vi svarar på alla dina frågor om Google Workspace for Education. Vi ger personlig support under ordinarie kontorstid 09:00 – 17:00. Samtliga ärenden hanteras via vårt kundhanteringssystem Zendesk med hjälp av telefon, chatt eller mail. Vid behov gör vi även konfigurationer på distans i t ex domänen och Chrome-enheter. Inom två kontorstimmar bekräftar vi att supportärendet tagits emot av oss och inom åtta kontorstimmar påbörjas felavhjälpning.

Support Google Workspace for Education, mån-fre 9-17

Support